2013. február 23., szombat

Péntek, 22

A tegnapi napról csak azért nem írtam, mert már nem akartalak untatni titeket az újabb kajás hülyeségekkel. Volt itt mindenféle, bár ha jobban belegondolok, nem ez volt most a legdurvább, meg a héten sem, annyira nagyon nem kéne felkapnom a vizet, végülis. (de persze ....)

Csak az ilyen esetekben szereti más dolog elrontani a kedvem és tönkretenni a napomat. Aztán hazaértem 5 körül, előjött egy bizonyos téma, amire a lehető meghökkentőbb módon reagált a családom, nem ezt vártam.   Utána meg kb. azon akadtam ki, hogy miért történt így, hiszen nem olyanok. No mindegy.

Sajnos lemondtam egy délután-esti programot, amiért meg is kaptam utólag a magamét, de egyszerűen nem voltam képes elmenni.

Este viszont már kicsit talán nyugodtabb voltam, azt hiszem. Hamarabb mentem el aludni a szokottnál. Plusz ma reggel felakartam kelni 7-kor, de elaludtam, így aludni is aludtam viszonylag sokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése