2013. február 14., csütörtök

Valentin nap

A tegnapi nap borzalmas volt és este még folytatódott is, az éjszaka közepébe. Nem evés, hanem csak úgy egyéb dolgok miatt, de mindegy, annyira végülis nem fontos...

Kb. 2-kor feküdtem amúgy le és tökre meglepődtem, amikor elkezdett korogni a gyomrom. Igaz, hogy a binge már 7-kor volt, és esetleg volt lehetőség a gyomor ürességére 7 óra alatt, csakhogy velem ilyen nem is szokott lenni...Vagy már nem figyelem, de nem tudom, meglepődtem. Hálistennek nem ettem, amúgy ilyenekre este/éjszaka szerencsére nem is lenne lehetőségem, így még elvoltam egy darabig, majd elaludtam.

Hülyeséget álmodtam. Nem volt igaz. De mindegy is. Reggel pedig amikor felkeltem, gondoltam, hogy naa, a tegnapi után most tuti hízok 3 kg-ot, DE A LEGNAGYOBB MEGLEPETÉSEMRE SEMMI ILYEN NEM TÖRTÉNT, SŐT! Pár dkg-al még kevesebb is voltam, mint szoktam:O Nagyon meglepődtem ám.

Amúgy azért van ez a hatalmas stagnáció leginkább, már úgy vagy október óta, a hízás óta, mert a mozgás azért akárhogyan nézzük, valamennyire megvan. Még nem említettem így külön, de sportoló vagyok, sok edzéssel(bár pont hogy mostanában meg kevés), rengeteg izommal, ami nagyon növeli a súlyt, tudom, nehezebb, mint a zsír, ez is lehet egy probléma, de attól még dagadt vagyok, mindegy. És ugye az edzés végülis megvan, bár nyáron sokkal(!) jobb volt. A napi 3-5 liter folyadék is megvan. Igaz, hogy van binge-koplalósdi sorozat is, de vannak mellette "egészséges dolgok" is, amik miatt nem hízhatok 5 kg-ot, de a fogyáshoz sem segítenek hozzá. Mondjuk az meg abszolút a bingék miatt van, de mindegy. 
Ha normálisan ennék és a többi maradna, talán úgy megint fogyhatnék. Dehát túl nyomi vagyok hozzá. 

A súlyom egyébként egy nap 5ös skálán változik kb., azt nem értem miért, najó, 3 tuti, valódinak pedig mindig a reggel mérteket tartom. Amúgy mérlegszempontból eléggé hülye vagyok, van nap, amikor vagy 84584353x ráállok és jó lenne róla leszokni. De egyelőre képtelenségnek tartom..Nem bírom ki, hogy ne lássam, miként változik percről percre, óráról órára a dolog.

Elkanyarodtam. Amúgy meg nem is kéne annyira sírnom. Mert majdnem tökjó nap lehetett volna ma. Reggel (7-kor kb.) egy pohár AE vízzel indítottam (nem ittam kávéfélét!!!), 10 körül egy pohár tea, plusz még délelőtt 1,5 liter víz, majd úgy kettő körül ettem egy narancsot. Valentinnapi bűn, 3 kocka csoki...Nem kellett volna, mármint ez itthon volt, csak úgy volt és nekem is raktak félre. Marhakedveskmármegint. Leszokhatnánakróla. 

Nem, nem vallott nekem senki sem szerelmet, nem is számítottam rá, nem is fogok egy darabig. Hiszen mégis kinek kellene egy ilyen szépség rondaság/dagadtcsúnya/hülye/nemszép/nemkedves...stb.../ emberke, úgy őszintén? Naugye. De hozzáteszem, jelenleg én sem szeretném, nem tudnék elviselni senkit magam mellett, így nem.

Majd ha szépésékonyleszekés...

Nos, igen. Tehát narancs, 3 kocka csoki és még 4 előtt 2 db répa, muszáj volt valamit rágnom, habár nem voltam éhes, szokásszerint. Volt még egy kávé a napban mégis délután, mert nem bírtam volna, aztán még víz és ennyi. Ez volt a mai mind. Az 500-at sem éri el, ami mostanában meglepő kéne legyen, főleg a tegnapi után, de mégis soknak gondolom....Minél kevesebbet eszek, még annál is kevesebbet akarok utána..Miért? Az 500 nem elég nagy korlát? Hát nem...

Sokszor nem értem magam. Mindegy is. Van ez így. Amúgy nem vagyok rá büszke és meg is bántam kicsit, de végül tényleg vettem egy doboz HH-t a patikában és terveztem holnap bevenni belőle..és hétvégén is..csak nem tudom miért. Tudom, hogy nem kéne. Akkor inkább ne egyek...De ha már megvettem...nemakaromhogykárbavesszenapénz....Annyira tudtam, hogy nem kellett volna.

Most nem ettem ugye 4 óta. Jó ez. örülnöm kéne. De mégsem. Amúgy nem értem, miért van az, hogy valaki nem eszik egy fél napig semmit és tök rosszul lesz, meg elájul, meg ilyenek. Én meg ha egy hétig se ennék, sem lenne semmi bajom....Hol a logika? 

Ez volt hát a csodás Valentin nap. Remélem van olyan, akinek tényleg jól sikerült  Biztos van, én pedig örülök más boldogságának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése