2013. március 1., péntek

Jólinulatavasz...

Erre csak nemrég jöttem rá, hogy március van, meg tavasz  nem is tudom, abszolút nem gondolkodtam ilyeneken, pedig amúgy eszembe jutnak. No mindegy. Esikatavaszaképen:


Nagyon fáradt voltam ma, mert csak 2,5 órát aludtam éjjel. Fél kettőig nagyon nagyon jót beszélgettem és egyáltalán nem bánom, mert legalább jól indult a napom. (Ha most olvassa ezt a  részt az, akire gondolok, tényleg ne érezze magát rosszul, mert csak jót tett velem<3)  
Aztán még egy órán keresztül már csak saját hülyeségből nem aludtam. Reggel fél óráig könyörgött az ébresztőm, míg meg is adtam magam, kis csúszással, de még jó volt az úgy. 

És itt már kezdődött a probléma. Sosem eszek reggel, de ettem. Még egyelőre nem sokat, de akkor is. No mindegy. Aztán egész délelőtt hülyén viselkedtem az emberekkel, valahol kezdem azt gondolni, hogy már lassan hozzászoknak, de attól még tényleg sajnálom őket, hogy ezt el kell viselniük. 
Két liter vizet megittam. 

Kettő körül bakker, már megint kaja -.- És 2-től 3-ig volt az az időszak, amikor ettem, de valami brutál sokat. Olyan szinten, hogy már rosszul voltam kb. De először nem is figyeltem, csak úgy ettem, mert marha éhes voltam és tök fáradt, nem is mértékelgettem, csak a végén kapcsoltam, hogy uhh, na ez azért durva. 

Igaz, hogy már 4 óta nem ettem kb., de még most is érzem a sok kaját, ma már tuti nem eszek. Nagyon rossz egyébként, mert ennyire naaagyon azért nem eszem túl magam, ez már túlságosan is nagy binge volt a számomra, még a rossz napok után is, rosszabb. 

Így a nap folyamán közel 1000, de nemistudom túlléptem-e, szerintem nem, de kitudja, de ennyi kcal, így hirtelen...Szóval most még jobban elrontottam mindent, remek. 

Tanulság: Hogyha fáradt vagyok, akkor ne kezdjek már el enni, inkább feküdjek le aludni és kész. Ja, meg mondjuk ne ész nélkül, hanem normálisan. És most már tényleg vissza kéne fognom magam. Utána amúgy aludtam délután kicsit, amit szintén nem kellett volna. Most már megint tökre elhíztam, mert az persze hamar megy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése