2013. szeptember 16., hétfő

:O awful...

Jesszusom, elhíztam. De nagyon. Ez nem vicc. Mérlegúr is megmondja és biztos, hogy nem tréfál...Ez viszont már nem vicc...Én nem is tudom, mi volt velem mostanság...Nem is kaptam hisztirohamot a számok miatt...erre ma...amikor megbizonyosodtam róla, hogy jól működik...majdnem elájultam.

Ma megláttam magam edzőruhában és majdnem bőgtem...Egy nagy malac...Szó szerint. nem hazudok. Egy hét alatt is történhetnek csodák, ez viszont....Nagyon durva....Ennyire elhízni...Még csoda, hogy az edző nem jegyezte meg. 

Na, ennek véget kell vetni. Ez nem mehet így tovább...Kapd már össze magad Léna! Mit csinálsz? Nem vagy normális...Ez nem jó így ! Változtatni kell, nagyon is...naaagyon...És az a baj, hogy ez most tényleg igaz is...Úgyhogy....De miért? Hiszen...na mindegy...de nem az....Úúú, ez így...ááá...

*legszívesebben kifutna a világon*

4 megjegyzés:

  1. Ha mostanában olyan sokat edzettél, akkor lehet, hogy csak az izomtömeged nőtt és az izom nehezebb a zsírbál. Abban biztos vagyok, hogy nem vagy malac :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos az a baj, hogy nem igazán edzettem:/

      Törlés
  2. Szóval új tervek kellenek! Léna, találj ki valami jót ;)

    VálaszTörlés