2013. szeptember 3., kedd

Forró tej mézzel

Még látom, ahogyan gőzölög. Csak nyugalom. Eszembe jutott, hogy picit régebben mindig ittam ilyet néha, és utána jobban éreztem magam...Most vagyok túl az idei szezon első 3 órás edzésén, egyszerűen szuper volt, végre! Nagyon, nagyon, nagyon jó. Aztán hazaértem és ami rám várt...

..nagyon hamar fel is kaptam a  vizet, bevallom, de hát már nem azért, na így fogok én még bármit is mondani, ha kérdeznek, mostantól hagyjanak békén. Nem igaz, hogy így kellett rám reagálni, nagyon, nagyon felidegesítettek...

..és ekkor jött a mézes tej ötlete, amikor megláttam a tejet az asztalon. Tudom, hogy nem kellett volna ezt éppen most este, főleg a szuper 3 órás edzés után, de kénytelen vagyok...és de jól esik most, és forró is, és gőzölög is nyú. Csak erre van szükségem. Rosszul kezdődött  a napom, aztán az edzés szuper, most meg megint rossz lett...ezen még a mézes tej sem segít .. de, muszáj... picit talán jobb lesz...

A cup of tea makes everything better | via Tumblr

2 megjegyzés: