2013. szeptember 30., hétfő

Hónapzáró

Ma totál egészségtelenül étkeztem, de legalább nem volt meg 500 kcal sem. 14:00-ig megittam a 2 liter vizet, majd ettem egy nutellás barna zsömlét* (150), hozzá egy kávé (50)  és kb 4 felé egy kis puding (100) ; ez így összesen 300 kcal kb. Valamint most jöttem egy két órás kemény edzésről, úgyhogy szupi. Plusz meglesz még a 4 liter víz alvásig teljesen, plusz még este a szokásos esti torna.

Legalább az utolsó szeptemberi napom nem volt olyan gáz. Meg amúgy tök étvágytalan is voltam, nem is akartam enni sem. Ezt szeretném, miiindig. Kár, hogy nem lehetséges. 

Amúgy összességében a szeptember meg nem volt jó, híztam két kg-ot, most még messzebb vagyok a céltól. DE PONT MOST NEM FOGOM FELADNI ! Every day is a new beginning! (: Every month too! (:

Space Bound | via Tumblr

*hazajöttem, nem voltam éhes, de megláttam a pulton és ááá, sajnálom, de muszáj volt megkóstolnom. Ennyit arról, hogy nem eszek édességet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése