2013. szeptember 7., szombat

Cipellőőős, vagy mi.

Még dél sincs és már megettem 3 zsömlét és egy epres fitness-t. Imádom ezt az epres müzlit...Olyan fini...Ma már nem kéne ennem, de anya párolt zöldséget csinál, direkt az én kedvemért, mert még tegnap kérdezte, hogy mit ennék, én meg hirtelen nem tudtam mit mondjak. Szeretem mondjuk és tényleg rég ettem már, de akkor meg ezt a három zsömlét nem kellett volna. Kéne valami jó kis sport mára, hm. Meg szeretnék venni egy új sportcipőt is, csak Mo-on olyan nincs, amilyet akarok és 30 ezerért meg nem fogok külföldről rendelni. Ezek a cipők pedig tökre tetszenek, a legjobban ez a türkiz*.*

♥ | via Facebook
De olyan rózsaszínt is elfogadnék, amin rikít a jel:D


Mondjuk ez már pink, inkább világosabbat. 


Vagyis igazából bármi rikítósat, valamiért most ezek nagyon tetszenek. Ez meg képen jól néz ki, venni tuti nem vennék ilyet, de ha csak úgy lenne egy ilyenem, lehet hordanám:D

Untitled

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése