2013. szeptember 18., szerda

Memories

Félek, hogy depressziós leszek...megint...mint akkor...amikor igazából lehet, hogy nem is voltam, de mégis...Így visszagondolva talán. Pontosan két éve volt. Egyébként most találtam egy akkori orvosi leletet, több, mint 5 kg-gal voltam kevesebb, mint most. Elég durva. No mindegy.

De olyan rossz volt akkor...és nem akarom, hogy megint az legyen...Egyedül kellett kimásznom abból is. Mint mindig, mindenből. De most már nem vagyok olyan erős, hogy megint menjen majd...És úgy félek...Mert én hiszek ebben a bemesélős dologban is, sokszor bejön és ha annyiszor jönnek ezek a rosszak, meg minden, akkor tényleg belém hatol majd és akkor már nincs visszaút...csak lefelé a lejtőn...

Mostanában sokszor eszembe jut az, amikor bulimiás voltam. Olyan fura így visszagondolni...Látom magam a fürdőszobában, már lihegve és vörös fejjel és csupa-csupa könnyes arccal....Szinte mindegyik után azt mondtam, hogy nem lesz több ilyen, mikor tudtam nagyon jól, hogy holnap megint megteszem. Durva volt az, amikor a borsószemtől kezdve , egyszer még a vizet is kihánytam....Hát igen, ilyen is volt.

Vagy amikor olyan látványosan vékony voltam tavaly...Az olyan szép volt....Csak akkor meg testképzavarom volt és nem hittem el,a mit mondtak...Jellemző. 

Nem tudom, miért írom le most ezeket...Csak olyan rosszul érzem magam és ezek eszembe jutnak...a múltam...hogy már 3 éve van ez az egész? És anno úgy terveztem, hogy 2013 júniusra vége mindennek? De hát nincs...És vékony sem vagyok....De nem húzódhat át négy évbe...az nagyon sok már...Félek, hogy akkor sosem lesz már vége, de az meg...Nem szólhat erről az egész életem, ha még lesz, minek szólnia. Viszont most sem érhet véget. Így nem. Nem maradhatok így. Még nem.

Untitled

2 megjegyzés:

  1. Igen! a múlt gyakran fájdalmas és futhatunk,
    menekülhetünk előle, de akár...
    tanulhatunk is belőle.


    Választhatsz, hogy minek tekinted magad: a "világ áldozatának" vagy egy "kalandornőnek aki kincset keres" az egész csak nézőpont kérdése!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen, mindenből lehet tanulni..

      kalandornő?:D <3 Igen, igazad van!

      Törlés