2013. szeptember 4., szerda

More than 1000...

Gondolkodtam, meg számolgattam is és nyáron komolyan

- több, mint 1000 km-t bicikliztem? És igen, valllóóóóbaaan :DDDD Azokkal a napi 20-30 km-ekkel szépen összejött, viszont igaz, hogy csak augusztus elejéig...úgyhogy még több lehetett volna, de sebaj, ennek tökre örülök:) Legutoljára 12 évesen bicikliztem még sokat, akkor "csak" 500 km-t két hónap alatt.

És az is igaz, hogy 

- körülbelül 150 óránál is többet edzettem? Majdnem hogy 180 órát, azaz közel 200-at? És igen, ez is igaz! Viszont ez már 2 - 2, 5 hónap alatt, ez lehetett volna több is, na de ezek után mondja valaki azt, hogy én nem mozogtam vagy valami. 

just


2 megjegyzés:

  1. Uramisten:O Léna, ez de nagy szorgalom! Ügyes vagy, tuti tök izmos vagy és csinos, ennyi sport után kizárt! Baromi büszke vagyok rád, szerintem mások is és ezzel példakép lehetsz, ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hinném, hogy így van, de köszönöm, kedves vagy, nagyon <3

      Törlés