2013. március 1., péntek

Másokról(:

Ahogyan mások blogjait olvasom, annyira megtudok lepődni dolgokon, meg hogy milyen sokat tudnak fogyni, meg ilyesmi, egy csomószor tök bénának érzem magam mellettük. Amióta tart ez az egész, 8 kg-nál többet sosem fogytam és az sem maradt meg sokáig, mindig történt/történik valami, ami rossz és akkor utána is rossz lesz.

Valakinek sikerült már 10-20 kg-tól is megszabadulnia, nekem meg még csak 10-től sem. Ilyenkor meg csak magamra haragszom, hogy nem igaz, hogyha egy kicsit több akaraterőm lenen, tuti másképp lenne.
Viszont akiknek sikerül, meg minden, borzalmasan tudom becsülni és tisztelni őket, nagyonnagyonnagyon tudok örülni más örömének:) Így egy csomószor még motiválódok is, meg tényleg, annyira jól esik azt olvasni, ha valaki jól van, sikereket ér el és boldog:)

De ez persze mindenhol, mindig mindenkinek, szeretem is biztatni az embereket és bármiben segíteni, ha tudok, akik meg közelebb állnak hozzám, azokat főleg:) De bárkit, tényleg. Mert annyira jóó dolog, ha valakinek jó:) Sok olyan ember van, aki fontos számomra. Mások valahogyan mindig is tényleg sokkal jobban érdeketek, mint hogy én hogy vagyok vagy velem mi van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése