2013. március 1., péntek

Lieblingspéksüti

Az én kedvenc péksütim igazából annyira nem is szörnyű dolog. Vagyis de. De nem is. Egyszerre mindkettő.
Búzacsírás kakaóscsiga, ami annyira de annyira de finom, hogy az valami hihetetlen. Körülbelül 5 cm az átmérője (amúgy tényleg), ilyen magvas cuccok vannak a körökben, és a közepén rohadt csokis és annyira de annyira de finom.

Sokkal kisebb, mint egy átlagos kakaóscsiga, de sokkal finomabb szerintem és egy darabtól tök jól lehet lakni. Legalábbis hogyha arra kerül a sor, akkor én egytől már tényleg nagyon jól lakok, mert borzalmasan laktató is. És még egészségesebb is, mint egy sima. 

És most jön a plusz. Nem tudom, kinek mi mennyinek számít, de csak 130 kcal van benne, ami péksütihez szerintem nem sok, az ilyen édes cuccok 200 fölött kezdődnek. De ez akkor is más. Amúgy nagyon jól is néz ki.

Borzasztóan nehéz egyébként amikor napi legalább hatszor haladok el a megye legjobb péksége előtt (nem tudom kikerülni), és mindig megcsapnak a finom illatok, mindent tök messziről megérzek, kiérzem a kakaóscsigát is a többi közül, már az utca végéről. Nagyon nagyon nagyon nehéz nem megállni és venni valamit. Régebben volt olyan, hogy mindennap rákényszerültem...De béna voltam. 

A héten szerencsére egyszer sem álltam meg, ennek pedig nagyon örülök. Mert én tényleg nagyon  nagyon odavagyok azért a péksütiért, de mégis kibírtam, hogy ne egyek. Sőt, amúgy már tök régen ettem. Hiányzik is az íze..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése