2013. március 25., hétfő

Búcsú...

Én sem tudom hogy gondoltam. Sajnálom. Nem is tudom, mit hittem, amikor nyilvános blogba kezdtem, tudhattam volna előre, hogy egyszer csak történik valami és ez nem fog menni. Nem is tudom, hogy hogyan gondoltam...Tényleg nem...

Sajnálom, hogy hirtelen tiltattam le a blogot pénteken, csak lépnem kellett. Nem tudnám még egyszer végigcsinálni, amit egyszer már kellett az életem során. Igazából nem tudom a pontos szituációt, de biztosra kell mennem....Muszáj. Elnézést kérek előre, ha értelmetlenül fogalmazok, csak most semmit sem tudok rendesen.

Arra kényszerülök, hogy befejezzem ennek a blognak az írását...Borzalmasan hiányozni fog, sajnos túl kötődős vagyok mindenféle téren...Annyira a szívemhez nőtt már...A drága olvasók...Amerikától - Franciaországon - Németországon át mindenhonnan....majdnem ezres statisztika is ez idő alatt....Köszönöm szépen mindenkinek, aki olvasott, tényleg<3
A bejegyzéseimet nem hagyom elveszni, azt hiszem beolvasztom a régi -személyes sajátomba, de nem hagyom őket. A kedvenc blogjaimat eddig kizárt dolog, hogy ne olvasnám többet, ezt megígérhetem mindenkinek, hogy mindenkit továbbra is olvasni fogok, mert mindenkinek imádom a blogját és érdekel, mi van veletek:) Az email címem ideiglenesen még megmarad, így ha esetleg valaki majd rejtettbe lép, gondoljon rám kéremszépen egy meghívó erejéig (meg bárki, akinek titkosított a blogja), mert tényleg szívesen olvaslak benneteket, követném tovább az eseményeket.

De ezt a blogot itt kell hagynom. Talán egyszer visszatérek, egy másik címen, nem tudom még. Egyébként is...kb. csomószor csak rosszakról, meg gyengeségről írtam...szóval...Talán valóban nincs is sok értelme ennek így.
Sajnos mostanában rengeteg probléma jött össze, mindenféle téren, ezért is nem akartam inkább ide sem írni sem, mert csak hisztiztem volna és hülyeségekkel tömtem volna az olvasóim fejét. Borzalmasan gyenge vagyok mind lelkileg, mind fizikailag. Nagyon rosszul érzem magam, plusz előjönnek a tipikus senkivagyok/nemkelleksenkineksemsoha/nemisérdekleksenkit/nincsrámseholszükség dolgok, amiket utálok. 

A fogyásomat illetően tervbe lenen valahogyan egy 50 napos....Nem tudom mi lesz belőle, de most erre lenne szükségem. Bár sikerülne egyszer végre valami, csak fogalmam sincsen, mit csinálok majd a jövőben. No majd meglátom, hogy alakulnak a dolgok. Előtte próbálok rá kicsit még edzeni. Nem akarom elsiettetni a dolgokat, végre kitűzök célokat, ilyesmi. Csak szépen, fokozatosan. Elvégre nem kell sietni, minek? Elég, ha egyszer elfogyok normálisan, de az akkor legyen ám tartós is.
Csak néha gyakran igen hülye tudok lenni.

Nem írtam róla, legalábbis azt hiszem, de nekem amúgy régóta vannak/voltak a jobbulás felé irányuló gondolataim, mert bár most éppen nem, de voltak durva időszakaim is. Nem egyszer bántalmaztam/sebeztem meg magam például, meg ilyesmik, amikről ugye a közvetlen környezet nem tud, meg mindig tök jól álcázok mindent,  vagy nem, de nem is szeretném soha, hogy kiderüljenek, nyilván. Mivel viszont szerintem teljesen tisztában vagyok mindig a dolgokkal és a következményeikkel, és mégis mindig megtettem dolgokat, sokszor felmerült az ötlet, hogy elmegyek a pszichológushoz vagy esetleg valamikor egy terápiára, meg hasonlók. Aztán persze mindig történik valami, ami miatt megfutamodtam és ilyesmik. Meg hogy egyedül is képes kéne legyek valamire azért, mégiscsak. 

Nehéz egy lépés lenne az is, az biztos. Csak túl sok mindent vonzana maga után...Kezdve azzal, hogy be kéne vonni a családot. És csomó minden kiderülne. Én meg ezt elmondhatatlan, hogy mennyire nem akarom...Bár sosem derülne ki és sosem tudnának meg semmit...Nem tudnám elviselni, hogy miattam szenvedjenek. Vagy hogy akkor én legyek a " hülyeségeim miatt a központi téma. "  Vagy hogyha nem értenének meg és csak rosszabb lenne a helyzet....Azt sem bírnám ki. Igazából néha tényleg elgondolkodok rajta, hogy melyik a rosszabb...De mindkettőre olyan sok érv tud érkezni, hogy aztán...nem tudom. csak jobban összezavarodok.

Olyan rossz búcsúszöveget írni..még ha "csak egy blogról" is van szó....Annyira hiányozni fog...De jobb lesz, ha folytatom az ezelőttit újra, rendesen és inkább csak magamnak írogatok majd, meg ilyesmik.  Még azt se szeretném bevállalni, hogy meghívósra teszem, nem lenne sok értelme.  Várok még pár napot, amíg elrendezkedem, meg hogy ne gondolja senki, hogy hirtelen eltűntem, meg ilyesmi. Aztán lehet, hogy egy ideig még rejtett lesz, de nem fogok bele írni, csak a rendezkedések miatt, nem tudom mikor kerül majd sor a végleges törlésre. 

Tényleg köszönök mindenkinek mindent, hálás lehetek érte és ne feledjétek el, hogy én továbbá is követek mindenkit, támogatlak titeket és tudom, hogy mindenki eléri majd azt a célt, amit kitűzött maga elé! Erősek, szépek vagytok és mindenféle csodás dolgokat mondhatnék még rátok:) Csak vigyázzatok magatokra és ne vigyétek túlzásba, kérlek! <3 Szeretem az embereket és féltem őket, van amikor sokat aggódok. Szóval<3

Nos, azt hiszem most már tényleg elbúcsúzok:) És köszönöm mindent még egyszer mindenkinek<3 

3 megjegyzés:

  1. nem értem pontosan, h miért is hagyod a blogolást, hiszen pár posttal korábban arról írtál, h szereted, de megértelek, csak rossz, h nagyon szomorkásnak érezlek. nagyon remélem, hogy hamar vidámabb leszel. nehéz a szülőket bevonni, de nem biztos, hogy rosszul sül el, ha segítséget kérsz tőlük, biztosan örülni fognak, ha beavatod picit őket olyan dolgokba, amiktől eddig szenvedtél és nem tudtak róla. talán megnyugodnak, hogy már nem egyedül küzdesz evvel a mizériával, és örülnek, h segíthetnek. segítséget kérni sose szégyen. az a fontos, h jól legyél, nem az, h mennyire ijednek meg, és lássuk be, annyira nem ijesztő, ha azt mondod nekik, h ki szeretnél gyógyulni a hülyeségedből:)
    sok szépet a tavaszra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szeretem ezt a blogot, de egyelőre nincs jobb ötletem. Még gondolkodok most más lehetőségeken, de nem sok értelmét látom ebben a pillanatban...Nem igazán vagyok jó döntéshozósdiban mostanában.
      Köszönöm szépen, hogy írtál, ez is lehet egy lehetőség, csak olyan bonyolult egy családom van...bár gondolom másoknak is, csak valahogy...nem tudom. Talán attól félek, hogyha nem értik meg és nem jól reagálnak a dolgokra, akkor csak rosszabb lenen utána.
      Köszönöm, neked is sok szépet a tavaszra!:) És mindenben sok sikert!

      Törlés
  2. Ajj Léna, ne már...:/
    Látom nem sok ember érdeklődik, engem azért érdekelnének dolgok, meg nekem tényleg hiányozni fogsz...
    Sok sikert és hajrá<3

    VálaszTörlés