2013. március 20., szerda

Majdnem csoda...de mégsem.

Idegbeteg vagyok. Egész nap az voltam. Borzalmasan viselkedtem.

Fastnak indult a nap, de délután 3-kor elrontottam, ettem 5 kanálnyi gyümölcslevest = 100 kcal ... Ezenkívül pedig 4 liter vizet ittam meg ma. Katasztrófa.

Persze még semmit sem fogytam, holnap meg tuti elrontom, aztán megy minden elölről...Nagyon tele érzem magam amúgy...A semmitől jelenleg...És még mindig nem vagyok üres. Szeretném már azt a tiszta, üres ürességet érezni, újra!

fujj, cukor...mindig is utáltam a gyümölcsöt cukorral...
Strawberries-231ccf1ef3db332404bda66db0580be4_h_large

Fáradt vagyok, nagyon. Nem tudom hol az akarat....hol van? Jajj, viszont nem hánytam ma, szerencsére, ez amúgy ma nekem nagyon pozitív az elmúlt napok után. Meg tudom, hogy sok volt a leves, de mostanához képest okés....

Pillanatnyi elmezavar. nem akarom feladni vagy negatívoskodni, de ismerem magam...Annyira rossz rám nézni...Mint aki szétfolyni készül...Vagy nem is tudom...

Nem akartam mérni amúgy 3 napig, de hát nem bírnám ki, hiába. Pedig ez sem normális. 
Szóval, ma is kudarc...nem is írok többet, fölösleges taglalni eszement gondolataimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése