2015. március 3., kedd

Not so good :/

Hajaj, sajnos nem volt egy jó nap ma így a végére, ugyanis este hazaérve teljesen bedepiztem és éhen akartam már halni, mert 4 óta nem ettem semmit, így sajna este 10-kor, hazaérve az edzésről, be kell valljam, megettem egy szelet magos-kenyeres-sonkás kombinációt :( Pedig milyen erős lettem volna, ha kibírom ma...De annyira szar kedvem volt és ki volt pakolva a konyhába, tuti direkt >< Szóval vacsiztam, pedig nem szoktam, most pedig zöld teát iszogatok.

Amúgy meg az a gáz, hogy amúgy is kicsit gáz napom volt, de jó lett volna nem elrontani a vacsival.

Reggel: egy kis mákos guba
Ebéd: pisztráng salátával 
Egyéb napközben: narancs(2), alma(1), zöld kávé tejjel (1), 3 liter víz 

--> és ez délután 4-ig volt

Este 3 óra kemény edzés, hazaértem 10-re, és mint említettem, bevágtam egy szeletet >.<


Amúgy, futnom kéne és több sport, csak legyen már jó idő! Őszintén bevallom, hogy nem lustaságból, csak egyszerűen én nem tudok se esőben, se ilyen hidegben futni...Tavasszal, nyáron, ősszel szívesen futom az 5 km-eimet, de most nem :( 
De ez lenne az egyik, ami talán segítene fogyni...Vagyis kb csak ez, mert rájöttem, hogy annyit seznvedtem már ételmegvonással, nem akarok magamnak rosszat...Csak az a baj, hogy 500 kcalos étrend kéne, hogy fogyjak is. ÉS NEM akarok, nem, nem, nem....Nem akarok alig enni, mert ne már...nem akarok evészavart. Csak normális fogyást...És azért annyira nem volt ez egy zabálós nap szerintem, mert 4-ig jó volt, csak este 10-kor nem kellett volna az a kenyér :(

Na mindegy, igyekszem én, tényleg. De kéne a napi futás az életembe, csak legyen már egy picit jobb idő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése