2015. március 9., hétfő

Ajaj, Léna éhes ._.

Na jól van, ez egy kritikus pont, úgyhogy írnom kell ><

Most érzem azt tényleg így idők óta először, hogy éhen halok, nagyon éhes vagyok O.o És ez csak most jött ki, kb. az elmúlt fél órában...Olyan 10 körül értem haza, először semmi, blogoltam ugye, semmi...erre most ><

Na, de legyek erős ^^ Nem volt annyira vészes nap szerintem, nagyon kedves vagyok magamhoz (de nem mondhatja senki, hogy nem:D), úgyhogy....csak igaz, hogy azért délután 4 óta nem ettem...Most van fél 12...És meddig leszek még fent? Hát így nem sokáig :"D 

Na, mindjárt csinálom a dolgom, de addig rendezek egy látványpékséget ás jóllakok minden finomság látványán, megtervezem a reggelimet, pl. abból a finom müzliből kéne enni vagy valami pirítóst és wúú, a kedvenc kávém *.* Várom a reggelt. 

Öhm, nem, befejezem a panaszkodást, nekilátok amit kell és majd holnap reggel eszek, amit eszek, úgyhogy pápá Léna >< 

Lebegjen előttem a cél, nem ehetek, most nem ^^ Kibírom, eddig is sikerült :D ma megint felmerült, hogy egy dagadt disznó vagyok, úgyhogy...kicsit elszomorodtam, mert jó, tény, az tény, de tökre igyekszem szerintem :( Na mindegy...Majd kiderül, mi lesz. 

Rakok be pár ide nem illő. inspiráló képet O:) *lefoglalja magát*


Daily Glamorous

C E M R E  | via Tumblr

Joggen


Untitled | via Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése