2015. március 10., kedd

Jó kis reggeli ^^

Hm, nos, boldog új napot, csodás szép keddet kívánok mindenkinek! :)

Úgy alakult, hogy van egy kis időm blogolni most (hát ez azért fura, most miért ne lenne, miért lenne?:D mindenki úgy ossza be az idejét, hogyha tudja, hogy arra legyen ideje, amire szeretné?:D na tudjuk persze, ez nem mindig lehetséges ^^ )

Good morning

Szóval, felkeltem és ez amúgy gyakori nálam - hogy bár este éhen akartam halni - most reggel meg már nem is voltam olyan éhes. Ez is változó, pedig pont amikor este nem eszek, reggelente nagyon éhes vagyok, ha meg sajnos eszek este, akkor azzal még tele vagyok reggel is. Szóval fura...Na mindegy, de egy fincsit reggeliztem és most jó kedvem van, mert süt a nap is, egyelőre még itthon vagyok, pedig 9:20 van, szóval ^^ *lekopogja azért*


  • nagyon finom barnamagoskenyér pirítva, sajtoskrém, paradicsom, sonka
  • epres joghurt
  • zöld kávé 

♡

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése