2015. március 8., vasárnap

Máárcius és hetedike és szombat...

Na, ez egy kicsit fura nap volt, mert elég furán voltam egész nap, semmihez sem volt kedvem, holott ezermillió dolgom lett volna.

Végre először kb hatmillió nap után aludtam vagy reggel 10-ig. Kávéval indítottam, de semmi más.

Ebédre ettem 5 darab kekszet és egy fekete mangós teát.

Délután ettem további öt darab kekszet és a változatosság kedvéért most gyümölcsmix fekete teát ittam. 

Aztán valamiért tök fáradt voltam és aludtam délután, kb estig. És amikor felkeltem, ittam egy fél csésze zöld kávét.

Továbbá a nap során megittam még 2 liter vizet is. 

Úgyhogy a napi ételem 10 db keksz volt. Én sem értem. Na mindegy, legalább nem ettem túl magam O.o De tiszta kómás, fáradt, rosszkedvű voltam egész nap, főleg estére O.o 

Mondanám, hogy legalább pihentem, de nem éreztem pihentebbnek magam sajnos és nem csináltam kb. semmit, úgyhogy morci is vagyok magamra. Jaj, de, este néztem egy filmet a tvben, hát jó. 

(2) Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése