2015. március 8., vasárnap

Március 4-5-6, hm:

Csak mert kicsit lemaradtam :')

Március 4-én bevallom, nem is emlékszem már, mit ettem pontosan, de tuti, hogy 6 után már nem, mert itthon voltam O.o És emlékszem erre, de amúgy nem volt vészes, az a lényeg. Reggeli talán valami joghurtos(?), ebéd meg rizs - savanyú szósszal, jummy <3 De hogy délután mit...
Viszont ittam vagy 3 kávét, nagyon pörgős nap volt...

Daydreaming♥ | via Tumblr

Március 5-én családi ünneplést tartottunk, ebédre én csirke + szósz + 2 fajta saláta kombót választottam ^^ De volt egy szeletke feketeerdő torta is. Viszont 3 óra esti edzés is, úgyhogy nem feltétlenül volt rossz nap :")

.

Pénteken viszont már kicsit sok volt a nap végére, de amúgy mégsem, mert:
- reggelire egy szelet kalács + kávé
- ebédre tonhalsaláta 
- és 6 körül ettem egy csirkefalatos - salátás - szószos kombinációt,
viszont kb 10.kor értem haza és hajnali 2-kor aludtam el. 

Healthy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése