2015. március 8., vasárnap

Mert a vasárnap sem maradhat ám el :')

Na, ma már sokkal jobb kedvem volt és jobban élettel telibb voltam, mint tegnap :) Reggel arra keltem, hogy a család férfi tagjai megleptek gyönyörű virággal és csokikkal, olyan cukik <3 

Coffee

Aztán reggeliztem, müzlit - tejjel és egy csésze zöld kávé. 

A délelőttömet ha nem is teljesen, de kicsit hasznosan töltöttem, úgyhogy ez jó volt végre! :)

Nagy közös családi ebéd volt, vendégek is jöttek ^^ Zöldségleves - rántott hús - rizs - káposztasaláta kombináció választottam - sajnos nem eszek ugye krumplit, tésztát és zsíros cuccokat, amit számomra érthetetlen módon mindenki más imád - így azokból esélytelen is volt, hogy egyek. No mindegy, legalább volt olyan, amit szeretek ^^ 

PrettyGirlFood

Délután olyan szép idő volt, meg is lepődtem, ennek hatására kedvem támadt futni! Juhú, végre jó idő, idei első futásom! Ma méég kicsit gaz voltam, de juhúúú lesz, ha visszaszokhatok és szuperül futom majd a köröket! :) Amikor pedig már nagyon kimerültem, sétálva folytattam tovább, mentem mindenfele szép helyre a szabadban :) Madárcsicsergés, napfény, virágzó növények, friss illat <3 

Olyan hat fele pedig ettem még egy kis tejbegrízt, és azóta ittam még vagy 3x2 dl teát. Jaj, amúgy ebéd után ettem egy kis étcsokit is és gyümölcslevet ittam. Sajnos ma megint nem sok vizet, csak 2 liter ittam kb... 

No mindegy O:) Most van fél 12, volt reggeli, ebéd, vacsora 6 órával ezelőtt, tök éhes vagyok amúgy így már közel az éjfélhez, de mindegy, még kicsit fen leszek, aztán alszok. Ja és ma volt sport is, méghozzá szabadtéri, el ne felejtsük O:)

<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése