2013. október 15., kedd

Október 12 - 15. Így, úgy.

Áj em nát ö normal. Egyre hülyébb és dagadtabb vagyok szerintem. Pedig mostanában azért annyira nem volt ház az evés...mégsem semmi...I hate my life, I hééét nagyon magam. 

Pénteken elutaztam, az nap még viszonylag okés. Szombat szuper, kevés evés, napi 3x, reggeli szépen, meg egészségesen, ebédre egy picike csirkehusi, vacsorára meg 5 körül 1-2 alma. Éééés hatalmas séta este még. Tényleg jó volt. Éjszaka bár tökre éheztem már éjfél felé, de jó volt.

Vasárnap viszont...Bazi sok vitamin salátát ettem...Meg almát...két jó nagyot...Meg reggelire is bőven jóllaktam. Ez nap este meg főleg béna voltam. 

Hetvenezredjére is eldöntöttem, hogy na, új élet holnaptól. Hát, reggel még ment is, végül is. Barna zsemlés lénaburger, meg jaj, délután salátát ettem végre, olyan régit. Csak elfelejtettem, miket szoktam az öntetbe rakni, így mégsem volt teljesen az a régi íz. Szupika volt ez is majdnem, végre hétfői normális edzésen is edzettem, erre este még megettem 3 kocka csokit...Hát gratulálni tudok magamnak, hogy nem tudtam ellenállni, pedig megtehettem volna. 

Ma reggel siettem, nem volt időm enni sajnos, délután háromnegyed 4-kor értem haza és kibírtam volna amúgy, ha nincs egy csomó jó kaja szerintem. Ezért ettem a paradicsomos gombából pár kanállal és egy magos zsömlével, majd fél bögre tejjel aszaltgyümölcsösmüzlit, jaj. És még 2 mini csokiskekszet, amit tegnap kaptam. 

Viszont gyakorlatilag azóta nem is ettem semmit, még mindig érzem valamennyire. De nem igazán volt sport, csak fél óra futás kb, amíg hazafutottam valahonnan,. 5km-ről. Meg még sétáltam is csomót ma ide-oda. Ennyi. 

Photo by leonie • PicMonkey: Photo Editing Made Of Win

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése