2013. október 11., péntek

Nem tudom mi van velem....

Mostanában...Nagyon nem tudom mi van velem. (Jó, mondjuk az elmúlt hét kb, de előtte is, így mostanság) Annyit, de annyit eszek...1000 kcal alatt, de most nem a normálishoz, hanem magamhoz és a csökkentett módokhoz képest. Mint egy disznó, olyan vagyok. Mindig éhes vagyok. Csomót eszek. Müzlihegyeket, joghurtok, alma, saláta és nap 1-2 x Lénaburger is ( barna zsemle/kifli + light vaj + sajtospárizsi vagy sonka + saláta + ubi/paradicsom - tehát ilyen nagy szendvics, ami 130 kcal/db kb.) De naaa....olyan sok minden...És tényleg rengeteget...Müzliből mondjuk 400 kcalnyi kb egy fél doboz simán...Úgyhogy mondom én.

Tegnap is, amikor végre normálisan edzettem, 5 km futás, még egy annyi séta, 1,5 óra rendes edzés + esti erősítés és ezek után képes voltam még megenni egy fél bögre müzlit tejjel, mert éhen akartam halni. De közben nem, és mégis. És ez a baj. Akkor is eszek, amikor nem kéne. Ráadásul ez tegnap konkrétan este fél 9-kor volt. Normális vagyok én? Hát nem. És még nyáron se ettem ennyit azért. 

És nem tudom, mi ez már megint. Ez a nagy éhség. Ez a sok kaja...és nyááá... :( Nem tudok elelnállni, enm tudok leállni. Bingék sora. És persze csak hízok:( és emellett amúgy sem vagyok jól sem. Úgyhogy...

Get Credits From

1 megjegyzés: