2013. október 21., hétfő

New Week...

Ma azt terveztem, hogy nem eszek semmit. De 1-kor, mivel már pont 24 órája nem ettem előtte már nagyon ki volt a gyomrom a hétvégi akció miatt is és nagyon fájt a hasam, muszáj volt. Csakhogy majdnem egy nagy tál párolt zöldséget felzabáltam. Ch. 

Délután meg narancsot, almát, bögre müzli tejjel és egy falat kalácsot ettem. /ennyit a szénhidrát elhagyásáról.../

Megittam 2x3 dl zöld teát, 3 dl gyümölcsteát, 1 dl kávét. Ez így egy liter. Meg majdnem két liter vizet. Igen, csak kettőt...de még van a mából. Olyan "kevés" vizet iszok mostanság...

Délután is nagyon fájt a hasam, sajnos. Nem túl vagyok normális, az a baj. De nem baj, lesz ez még jobb is! Most kivételesen hat óta nem ettem...de későn értem haza...és muszáj volt....Meg amúgy is valószínűleg sokáig fent leszek még. Plusz este szeretnék egy kis szokásos esti tornát is fél-1 órát lesz időm sajnos max. Edzésre nem tudtam lemenni:(

Amúgy meg...most éppen elvagyok...de a hangulatom percről percre változik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése