2013. október 30., szerda

Képelhetnék

Metraščio nuotraukos | via Facebook

Még sosem kóstoltam banános, mogyoróvajas kenyeret. Egyszer lehet kipróbálom. Nem tudom még, csak olyan érdekesen hangzik, meg az angolok/amerikaiak napi hetvenezerszer esznek elvileg.

Food

Nem emlékszem pontosan, hogy mióta is nem eszek tésztát...Krumplit március óta, fehér kenyeret meg karácsony óta nem...de tésztát? Hm, azt hiszem ez is március felé, a krumplis környéke óta nem azért kb. 

yum | via Facebook

Ezek cukik, az ilyen rózsaszín képekről mindig az egyik barátnőm jut eszembe, aki tipikus rózsaszín lányka, meg olyan kis cuki és így karakteres valamennyire. 

н a p p y ѕ υ м м ->

Nemrég sütésre kényszerültem, most megkértek rá és persze, hogy nem mondhattam nemet -.- Egy kis csokis piskótát dobtam össze, ami nagyon fincsi lekvárral, mondjuk meggy lekvárral, mert azzal tálaltam és ízlett a népnek. Semmi köze a képhez, csak ez jutott eszembe róla:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése