2013. október 16., szerda

Not, not, not.

Sok csúnya és depis képet nézek. És videót. És akkor mindig megakarok halni. Mert csak a rosszat látom. A jó eltűnik. Ez egyre gyakoribb. A szél viszi magával...a lehulló falevelekkel az én boldogságom is távozik a fáról...Minden jó elveszik....

Untitled

Eltűnnek a fejemből a jó emlékek is...Csak a sírás, sírás és rossz gondolatok maradnak. Madarak tépik csőrükkel a lelkemből a jóságot, mindent. Az életösztön id eltűnik a sűrű ködben. Nem akar velem maradni. Nem akar biztatni. talán megunta, hogy ilyen vagyok. Ilyen senki, akinek tényleg nem túl sok értelme van úgy létezni.

Nem feltétlenül az alakom miatt és hogy annyira ronda vagyok már, hogy még az idegenek is megjegyzik, amikor jön velem szembe valaki és közli, hogy nálam rondább embert még nem látott, pedig nem is ismerem...Továbbmegyek, de nem, nem bírom ki, hogy ne vegyem számításba.

A világ legrondább és legcsúnyább ember.

De belül se érzem magam jónak. Tuti ezért vagyok mindenkinek unszimpatikus. A barátaim meg...nem is azt szeretik, aki vagyok...Csak velük vagyok olyan...Annyira szeretem őket...Én mások előtt nem tudok depizni, csak itthon bolondulok meg. De nem akarok senkit sem büntetni a saját hülyeségeim miatt.

Azt mondták kedves vagyok és még ezer jót. hazudtak. Tudom, hogy csak kedvesek akarnak lenni. De nincs így. Engem nem lehet szeretni. Nem vagyok rá méltó. Az ilyen borzalmas embereknek semmi sem való.
...

Annyira utálom magam. Nem akarom, hogy valaha bárki lássa ezt az állapotot, ahogyan most is vagyok. Nem akarom. Nem akarom, hogy még többen gonoszak legyenek velem, én hatvenezerszer jobban tudom kínozni magam. A legrosszabb úgy is mindig én leszek magamra nézve. 

De nem is vagyok depressziós. Még nem. Nem lehetek az megint. Nem. Nem bírnám megint egyedül, szerintem. Nem történhet meg a két évvel ezelőtti eset sem.

4 megjegyzés:

  1. Hülye vagy ember. Akkor haljál meg.

    VálaszTörlés
  2. Tessék kiverni a fejedből ezeket a buta gondolatokat!!! Szüleiddel hogy haladtok a megoldás keresésével? Soha nem láttam rólad képet, de igencsak meglepődnék, ha te lennék a világ legrondább embere :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan hirtelen jönnek és főleg ha egyedül vagyok és előttem megjelennek a dolgok. De amúgy csomószor vagyok vidám is...Olyan változékony ez.
    Szüleimmel kapcsolatban azóta sincs semmi...majd talán járok pszichológushoz, de nem biztos, erről most azóta sem tudok én sem többet. "Majd lesz valami". ...
    Nem is tudhatod, hogy láttál-e már valaha, úgyhogy:D Csak annyira megijedtél biztos, hogy biztos elrohantál.

    VálaszTörlés