2013. december 31., kedd

Szilveszter 2013

Mivel egy hülye és nemkomplett ember vagyok és nagyon rossz kedvem van, így egyetlen buliba sem mentem el, ahova meghívtak esetleg. Nem akartam velük lenni, a barátaim összevissza, választani sem akartam, nem volt kedvem közös hamburgerezéshez sem ma, mert utálom a hamburgert, meg úgy a gyorskaját és amúgy is tök szomorú vagyok és nincs kedvem a nagy bulikhoz. Mivel minden más értelmes ember ünnepel, meg ilyenek, így rám sem kíváncsi senki. Barátom meg szintén nincs, hogy együtt ünnepeljünk, vagy ő velem legyen és ne hagyja hogy ilyen legyek egyedül, stb, így hát minden ok kizárva, felsorolva, hogy miért vagyok én ma itthon, egyedül. Igen, egyedül. Illetve vannak vendégek a családhoz, de hát ők meg furák , néha-néha betévedek a nappaliba, de nem nagyon köt le a társaság. Így inkább igen, itthon vagyok és egyedül. És egy személyes partit tartok. Juhú!!!

ZoSophia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése