2013. december 31., kedd

Elfoglaltságok, egyebek

Lehet, hogy valami baj van a  gépemmel, most tényleg és ez nem túl jó jel. Nem örülök neki, mert minden fontos cucc rajta van, ami nem lenne jó, ha elveszne és amúgy is túl drága lenne, ha most kéne vennem egy újat vagy ilyesmi. Főleg, hogy nem is nekem, hanem a szüleimnek kéne, mivel nekem nincs annyi pénzem, ők meg utálnak mindenféle ilyesmi kütyüt, "ilyen hülyeségekre nem költünk", úgyhogy kb. örülhetek, hogy ez is működik még. Ez egy varázsgép amúgy, egyszer elmesélem talán, jó sok megmagyarázhatatlan dolog történik vele, az is biztos.

Olvasok egy tök jó könyvet, ami tényleg jó, eddig tetszik. Tegnap kezdtem és már a 80. oldal körül járok. Aztán, vannak kuponjaim könyvesboltokba, amikből további könyveket szeretnék megvenni, ezekből az egyik a Sztálin tehenei, amit már tök régóta elakarok olvasni. Tudom, hogy elég fura téma, stb, meg hát eléggé evészavaros gondolat ez is, hogy elakarom olvasni, de hát elakarom. A másik a Sobibor, ami bár meg van nekem gépen, de ezen nem nagyon szeretek olvasni. Hasonló téma az is, de az inkább anorexia, míg a sztálinos bulimiás téma. Érdekesség számomra, hogy mindkettő történelem témájú könyv is, vajon milyen lehet az összekapcsolás, történelem, mint tényleg rendes , megtörtént, történelmi dolgok, plusz evészavarral megfűszerezve és ezek kombináció, tök valós, meg mindenféle ilyesmi dolog. Hm. Olvasta esetleg valaki valamelyiket? Mi a véleménye róluk, aki(k) olvasta/ták? 

Aztán, pont egy éve olvastam a Jégviráglányokat, emlékszem ám rá. És arra is, hogy pont egy éve szilveszterkor csináltam magamnak csúnya sebeket is, aú. Remélem most nem megy el az eszem, nem lenne túl jó, haha. Bár egyedül vagyok, bármi megeshet. Valamivel azért lekötöm majd magam. Haha.

Untitled | via Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése