2013. december 17., kedd

Bingeest

Három péksüteményt fogyasztottam el az imént. Egy magas-csirkehúsosat....egy sajtos pogit...és egy áfonyás lekváros fánkot. Congratulation...

PEDIG MA 500 ALATT VOLTAM...

Jól mondom, csak voltam...

Közben ezerrel iszom a zöldteát, mert hát miét is ne. Persze, hogy a legkalóriadúsabbat, ohh nem is én lennék. 4 kcal / filter. 

Persze, kezdjek megint mindent kajával intézni, logika. Sosem gyűlöltem még ennyire magam és a helyzetet...

Csak gondoltam leírom, mert néha kapok olyan e-maileket, hogy milyen erős vagyok és hogy milyen keveset eszek...Az már kevés, itt a bizonyíték. Fényévente egyszer, de pont ma. Juhhúúú!

(1) Tumblr

3 megjegyzés:

  1. http://coffeetime.blogger.hu/
    ő is evészavaros lány..
    szerintem pedig biztos csinosak vagytok, te egyétek ezt magatokkal..

    VálaszTörlés
  2. Áhh, nem vagyok csinos, hidd el:')
    Ez igazából egy elég összetett probléma, nem olyan könnyű megváltoztatni mindent.

    VálaszTörlés