2013. december 31., kedd

Az ünnepek alatt

Sajnos elég sokat voltam beteg, hétvégén valami hányós vírust is elkaptam. Borzalmas érzés volt megint hányni, főleg így...rossz időkre emlékeztetett az egész. Nem akarom többé és ezt be is tartom örökre! Tudom, hogy nem leszek már bulimiás, de még mennyire, hogy nem!

No mindegy, nem lényeg. Nos, az ünnepek...elteltek...és először bazi sokat híztam, pedig annyira nem zabáltam, no mindegy. Aztán pár nap múlva visszament az az előtti állapotra, utána meg nem is tudom. Most megint nehéz vagyok, de már annyira nem tudom mit kezdjek magammal, hogy az valami hihetetlen.

Tök sokat mozgok, 3x eszek, egészségesen, mégis egy nagy rakás trutymó a testem és a kinézetem. Csak a logika fokozására, gondolom. Valójában mostanában nem is számoltam, hogy úúú, 500 max, úgyhogy sokszor túllépettem, gondoltam. Valamikor nem érdekelt, valamikor meg megtudtam volna magam ölni.

Utálok tele lenni. Annyira rossz érzés. Jobb az, ha többször kevesebbet és leginkább, mivel éjfél után alszok mindig, így a legjobb este 6 - 7 után már nem enni. Alvás előtt 4-5 órával minimum.

A hangulatingadozások és egyéb hülye viselkedések azok, amik kiakasztóak leginkább. Mert nem vagyok normális, komolyan mondom. Ez már durva, amit néha művelek. nem normális bizonyos dolgok utáni túlreagálási reakcióm. Nagyon nem. Nem tudom, mi legyen ezzel kapcsolatban. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése