2013. december 16., hétfő

Monday, juhú.

Igazán boldog vagyok, hogy kb. fél kg-ot híztam, hát ez emsés. Reggelhez képest meg 1 hét alatt stagnált, erre már 2 reggel óta is + 10 dkg. Miért nem megy már lejjebb? Gyűlölöm magam, nagyon. Edzek, alig eszek kb, sokat iszok, meg minden, de még egy ilyen hülye, ronda, aránytalan testet nem láttam...

Ma megint kedvem lett volna inkább meghalni és idegbeteg vagyok és alig aludtam éjjel és elaludtam reggel és nem csinálok semmi értelmeset és hülye vagyok és ronda és csúnya és túl sok ebben a mondatban az ÉS.

Baromira fogyni akarok és nem hízni. De hát ez normálisan sem megy, sem sehogyan. És mindig minden egyszerre jön össze. És ma amúgy:

- 2 liter víz
- kávé
- fél liter zöld tea amit most iszok, főzött
- fél liter olyan nestlés zöldteát is ittam sajnos, mindegy
- 1,5 db 110 kcolos zsemle
- müzli kis tállal 2x
- joghurt
- 3 óra edzés

Vajon mit mutat majd reggel a mérleg ezek után? Remélem, de tényleg, hogy plusz hetvenezer kgot. Úúúgy örülnék neki. Juhhú.

Néha úgy érzem, hogy akkora szerencsétlenség vagyok, hogy esélyem sincs egy jobb életre, mert nem is akarom, nem is teszek meg mindent. És depressziós leszek már kb tényleg, meg amiket leművelek, az sem túl komplett.

De közben meg amikor mégis erős vagyok, ha csak pillanatokig is, akkor annyira megtennék mindent. De összevissza van ez az egész. Gyűűűlölöööm !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése