2014. március 12., szerda

Szerda ^^

Tegnap is viszonylag normálisan ettem, meg ugye tegnapelőtt is, ma is igyekszem tartani. Tegnap betegeskedtem, mára szerencsére sokkal jobban vagyok és remélem nem lesz semmi baj ^^ Legalábbis igyekszem én is ^^ 

Holnap talán végre eljuthatok edzésre, ami igazán jó lenne. Ma talán tudok kicsit itthon edzeni, de csak könnyű gyakorlatokat, valami egyszerűt, mert nem szabad erőltetnem magam. Bár ettől csak jobban lennék szerintem. No mindegy, most nyugodt vagyok és remélem az is leszek, igyekszem nagyon :)

Reggelire tonhalat ettem avokádóval és egy kis teljeskiörlésű sajtospereccel. Tök fini volt ^^ Mellé pedig most egy kis kapucsínót ittam, kipróbáltam egy újfajtát, nem szoktam inni ilyet már régóta amúgy, de most gondoltam tényleg csak kipróbálom. Nem volt rossz amúgy ^^ 

A továbbiakban fontos lenne még pihennem és nyugodtnak maradni, de ezer dolgom van, úgyhogy jó lenne tenni is valamit. Na meg ugye rendesen enni a nap hátralévő részében is :)

Untitled

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése