2014. március 5., szerda

Még ez is.

Meg amúgy olyan rossz érzés, hogy ilyen sokat mutat a mérleg, pedig nem nagyképűségből, de már azt hittem, hogy legalább 0,000001 mm-rel kisebb a combom (ami nálam nagy szó, hogy ilyet észrevegyek) és akkor mégis tök nehéz vagyok....De csak combra és fenékre hízhattam valószínűleg, mert a hasam mindig ugyanakkora, mondjuk nagyon rossz, hogy neme gyneletesen hízok akkor már, de nem akarnék nagy hasat se...Így viszont szenvedhetek a fatörzsekkel és a hatalmas hátsómmal. Egyik se jobb.

És továbbra sem, ha csak holnap nem kapok észbe, úgyhogy csodálkoznom se kéne, mindegy is. MERT kb. este 10-kor megettem egy csomag bio-epres-gumicukrot, ami jó, hogy cukormentes, de attól még marhára 500 kcal és nagyon nem hiányzott ez nekem este 10-kor. Ugyanúgy hizlal. És nem is voltam éhes, csak egyszerűen nem is tudom mi van velem....

...nem bírom abbahagyni az evést...És ilyen totál nyugodtan, leszarom stílusban megszem, utána meg nem térek magamhoz...

Untitled

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése