2014. március 18., kedd

Nincs miről. Tavaszodik.

Nem nagyon van miről blogolnom. Azt sem tudom hol áll a fejem néha. A hétvégém viszont szuper volt, kajálás is tök normális, igazán csak pozitív dolgokkal. 
Viszont túl sok csokim van és oly nagy a kísértés, de olyan bunkóság elajándékozni, ha már nekem szánták...chchch...
Ma pedig túl keveset ittam, én sem tudom mi van velem O.o 

Hát, remélem mindenki jól van és boldog ^^ Amúgy én örülök neki, hogy mindenki szerelmes és tavasz van és összejönnek, csak olyan rossz, hogy én vagyok ilyen ronda és dagadt és nem tetszek senkinek. Bár néha nem is tudom, melyik lenne rosszabb, hogyha valaki szerelmet vallana vagy ha valaki közölné így tök nyíltan, hogy egy elviselhetetlen, csúnya nagy zsírkrokodil vagyok. Hát, valóban nem. Az első nem is lehetséges és el se nagyon hinném, a másodikon meg tuti szintén kibuknék, mert nem kell hatvanszor elmondani -.- Na mindegy. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése