2014. március 10., hétfő

Ma nem ittam kávét...

Fuh, a hétvége borzalmas volt, a tegnap olyan szinten tényleg sokat ettem, hogy a 2000, azaz KÉTEZER kcalt tuti súrolta már....Ez pedig már nagyon sok. 1500 az átlagos, 1200 a normális diétás elvileg, úgyhogy ... És ezek is még hatalmasak nekem az előtte lévő 500-1000 miatt, úgyhogy ez a közel kétezer...Utolsó csepp volt a pohárban. 

Reggel felkeltem, ittam citromos vizet (este is ittam egyet, hátha jobb lesz, aztán nem, de mindegy), nyáron szoktam inkább citromosvizezni reggel is, mostanában nagyon kávé volt mindig, de valaki ajánlotta, gondoltam kipróbálom. Mármint hogy reggel most hátha jobb lesz, ettem hozzá egy pirítóst és egy almás-zabos joghurtot. Ez volt reggel 7-8 között.

Délután kettőkor pedig egy almát, barna kenyeret nagyon finom fűszeres-light sajttal és egy kis zöldségsalit. Ekkor akartam kávézni amúgy, legalábbis így volt betervezve, hogy azért nehogy megvonási tüneteim legyenek, meg úgy is dolgom lett volna, csak már fél délelőtt óta tök rosszul kezdtem el lenni...Egyáltalán nem kívántam a kávét, a kajától amúgy - bár meglepő - picit jobban lettem utána. De nem tartott sokáig. Most lehet, hogy beteg leszek amúgy, bár remélem nem, de kérdéses :/

Aztán vacsira 5-6 felé ettem egy tükörtojást, meg paradicsomot, meg megkóstoltam valami szószt és bár nem kellett volna, ehhez is ettem egy mini barnakenyeret, csak a szósz miatt.

Ja igen..és ma ezer év után elmehettem volna edzésre, de mivel tényleg rosszul voltam, megint nem jött össze...Azóta egyébként szenvedek még egy kicsit, csak hát bakker, ne már..Most nem lehetek beteg és jó lenen már edzésre is eljutni. 

Ezért ma kevesebb vizet is ittam, kb. 2-3 litert csak. Meg teákat 2-3-at. (bögrével). És nulla sport. Csak a gyaloglás.

De legalább nem zabáltam fel a fél konyhát és hatvanöt tábla csokit, meg ilyenek *.* Holnap lehet, hogy rossz lesz, de azért igyekszem ^^ Meg ez se volt túl jó, de mindegy -.- 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése