2013. augusztus 7., szerda

Gratulation

Egész nap alig ettem valamit és jó sok vizet ittam, erre este szépen elrontottam...Pizzázni mentünk...és annyira gáz volt, hogy nem kérek, hogy rámerőltették, de ezt most tényleg...És este 10-kor ettem...nem vagyok komplett. A vicces az, hogy én tényleg nem is szeretem a pizzát, de akkor minek ettem? Nem is volt finom se, sőőt...Ez most nagyon nagyon rosszul esett. És még most is televagyok, nagyon szenvedek.

Nagyon stagnálok, illetve most tuti híztam egy kg-oz...Olyan rossz ez...Az a baj, hogy mozgáshiányom van, de nagyon, 2 napja semmit se csináltam kb. 

Ha nem teszek valamit...végképp elhízok és még rondább leszek és...muszáj lenen sportolni...kéééne...de hiányzik is...szóóóval....nyú. Nem tudom mi lesz, de ez így nem mehet tovább. Mindjárt eltelik a nyár és hízok szeptemberre? Na ne már...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése