2014. január 28., kedd

Hm.

Az elmúlt 1,5 hétben tök sokat, meg sűrűn edzettem, ez nem olyan rossz ^^ Viszont hétvégén nagyon beteg voltam, az pedig elég rossz volt. Jobban vagyok kicsit, szerencsére. 

Evés..hát fura....Nem tudom, őszintén...tegnap tök keveset ettem...Ma meg közepesen...De egyik nap sem léptem túl az 1000-ret, az 500-at meg talán igen. De ugye nem akarom számolni. Kb.-ra viszont mindig is tudni fogom. No mindegy. 

Szerintem ennyi épp elég volt, nem túl sok és nem is kevés. Talán pont jó. És azért figyelek, ma pl. hal, meg sali, meg ilyen fincsik ^^ Tegnap meg már nem is tudom O.o 

Tea sok, sok, sok <333
És vitamin.
És gyógyszer.
De már kevesebb és ez jó ^^ 

Juj, valamelyik nap sütöttem a családnak egy kis diétás piskótát. Tök jó lett és abszolút kalóriakevés volt, valamint egy kicsi szelet is tápláló belőle. 

 Key Lime Bars | Hummingbird High

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése