2014. január 3., péntek

16666

Wáó, milyen sok oldalmegjelenítés. Tök meglepő. A titkos blogomon, bár nem meglepő, kb. 3/4-ed ennyi van és 3x több ideje írom. De hát csak én látom, szóval na. Logikus, valóban.

Ma fura nap volt, mert nem magam miatt nem ettem túl sokat, hanem azért, mert egyszerűen nem volt mit, amit ehettem volna, mert 3 vendégségbe mentünk egymás után és mindenhol még a nasik/sütik/megkínálósdolgok is (szerencsémre) olyanok voltak, amiket nem szeretek. Hm, hát ez a sors vagy mi. 

Szóval reggeli: mondjuk ez bő 200 kcal, úgyhogy....svájci csokikrémmel ettem egy kisebb barna kenyeret. Aztán a nap folyamán sokat teáztam (zöld, de gyümölcs is), 2 kávé ééés ja, de mégis, mert ettem egy kis szelet körtés pitét is. Azért eléggé édességes nap...Hát jó, mindegy, tényleg. Juj, még ettem egy narancsot is, elnézést, hogy pontos legyek. Most meg már késő van, bár éhen halok, tuti nem eszek.

food is scrummy | via Tumblr

Bár már hányos a sütiktől kb, de egy ilyen epres, nagyoncsokis akármit nagyon megennék. No mindegy. Inkább lefoglalom magam, azt hiszem. 

4 megjegyzés:

  1. Léna,
    tegnap vettem észre a karácsonyi emailed, mert arra a cimemre nemsűrűn járok.
    Ezúttal szeretném megköszönni, és nagyon boldog, egészséges, nem szenvedős új évet kivánni!

    Orsi

    VálaszTörlés
  2. Én alig ettem sütit, de szaloncukrot és csokit annál többet...de legalább segít a tanulásban :D Az én taktikám: minél hamarabb elpusztítom őket :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, nem rossz :D
      de te egy csinihercegnő vagy és ezerötszázkét tábla csoki után is szépséges maradnál, meg minden:)

      Törlés