2014. január 21., kedd

333...néhány meg/feljegyzés..csak úgy...

  • 2013 karácsonykor volt egy éve, hogy nem eszek fehérkenyeret
  • 2013 április óta nem eszek krumplit
  • 2-3 éve nem eszek tésztát ( ~ 2011 nyár)
  • 2012 nyár óta MINDEN NAP megiszok 3-4 liter vizet (természetesen szénsavmenteset)...nyáron 5-öt is...Most amúgy így januárban inkább csak 2-3 liter víz, a többi meg tea ( zöld leginkább) + kávé...
  • 2011 óta kb. (max 2010 vége)  nem eszek gulyáslevest...semmiféle kínai vagy egészségtelen gyorskaja...olyan fura, hogy én tényleg nem szeretem se a hamburgert, se a hotdogot, se semmi mekiset...de főleg ugye már az alap a baj, mert semmi fehér - zsömle - kifli - meg ilyenek....
  • a fehér lisztet amúgy nem zártam ki sajnos teljesen az életemből, mert néha becsúszik egy kis süti / ez -az, de ha lehet, akkor tényleg nem. Meg ezek amúgy nem túl sűrűek
  • juj, a popcornt se szeretem...vagy 3-4 éve tuti nem ettem....meg chipset sem...
  • ja persze, cukros üdítők....fuhh, de azokat sosem bírtam amúgy...na meg a szénsavasat sem....de néha, naagyon néha iszok zerokólát, kb. max 5x egy évben szerintem...
Salads, love salads

No, legyen ennyi elég ebből ^^ Azt hiszem jó így nekem, nem hiányoznak az életemből, nem állítom, hogy sosem fogok ilyeneket már enni, de egyszerűen nem kell...fölöslegesnek érzem..Inkább eszek már akkor ezer más dolgot, ami egészséges is, meg fincsi is vagy valami ^^ Ohh és ez volt a 333. bejegyzésem ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése