2014. április 14., hétfő

New week in April...

Nem igazán vagyok jól, tiszta fáradt vagyok, kimerült, fáj a torkom, a fejem, néha hányingerem van és szédülök is. Nem rég keltem fel, mert bealudtam, de nem sok mindent tehetek, sajnos most nem maradhatok itthon betegeskedni, így kénytelen vagyok mindent a maga rendje szerint végigharcolni. Különösen nehézkes a dolog.

Reggel nem volt étvágyam és ideges voltam, de ittam egy kávét és egy kis müzlit ropogtattam hozzá, muszáj volt valamit. Ez volt reggel hét körül. Aztán késő délután ebédeltem, zellerkrémlevest és tonhalat barna zsömlével, paradicsommal, majd ittam egy másfél dl kapucsínót és egy kis mogyorós kekszet. Már itt túlettem magam valamennyire azért. 

Aztán elakartam menni futni, e nagyon vihar volt, ezért nem mentem...Hanem inkább a fájós torkomra megettem egy kis epres fagyit és egy kocka pudingos sütit. Gratulálok magamnak, így kell hízni és tönkretenni az eddigieket, így kell nem folytatni a jó útra térést...

Nem lett volna rossz nap, csak az édesség nem kellett volna, valamint jó lett volna egy kis sport. Most is mindjárt meghalok a fáradtságtól, így sanszos, hogy nem csinálok semmit, csak megpróbálok túlesni a kötelező feladataimon....

Tumblr

• diary + tea •

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése