2014. április 12., szombat

Megcsináltam!

Mostanában megint nem nagyon blogoltam, de időm se volt, kedvem se, meg esemény se sok. Na de most egy picit! Igazából semmi különös, vagyis nem annyira, csak bizonyos okokból 2 hete megfogadtam, hogy nem eszek 2 hétig semmiféle kenyeret vagy vagy akármit, amiben liszt van, úgyhogy no süti, no kenyér (barna se), se semmi hasonló. És ha kibírom, akkor utána ajándékból süthetek magamnak egy teljes kiőrlésű lisztes, zöldséges pizzát vagy valami táskát, de nem fogok, mert nem is kívánom :D 

Szóval 2 hétig most kb zöldségeket, gyümölcsöket meg igazából joghurtokat is, tejtermékeket ettem, meg halat, húst, salátát, stb. hasonló dolgokat, illetve 1x egy kis étcsokit is, de mást nem nagyon. Pár napig nehéz volt, mert előtte majdnem minden nap szendvicset reggeliztem, de aztán megszoktam, eszembe jutottak a régi idők...És eltelt a két hét :) 

Vannak néha ilyen hülyeségeim, de ez most valami miatt volt, igazából gondoltam, hogy most két hét alatt úgysem fogyok sokat, nem is az volt az első cél, hanem csak úgy simán ne és inkább ilyen energiadúsabb, egészségesebb dolgokat akartam főleg, valamennyire hatásos volt amúgy szerintem, na mindegy. Meg azért se nagy fogyókúra, mer törökre azért nem fogom úgysem megvonni magamtól, nyilván fogok még barna kenyeret enni vagy sütit, úgyhogy na. de most igazából van bennem egy kis ilyen, hogy most nem kívánom és nem tudom mikor eszek majd, azért annyira tényleg nem is tudnám megvonni, meg nem is akarom, mint a krumplit vagy tésztát például, de az más....Ugye krumplit már több, mint egy éve nem ettem és egyszerűen nem is hiányzik, nem akarom megkóstolni újra, nem kívánom és nem is baj, annyi mást lehet még enni. AS tésztát meg már 2-3 éve nem eszek és arra sincs szükségem. Egyszerűen tényleg nem kívánom őket. A fehér kenyeret meg 2012 karácsony óta nem eszek és az sem hiányzik. Szóval nem hiányoznak és nem tudom, lehet fogok még élete során krumplit enni, de nem most, mert tényleg nem kívánom és nem is akarok...Emiatt csomóan furán néznek rám, de hát így jártak. 

Amúgy se lenne nagy megvonás, meg ugyebár most nem sütök olyan izét, de ma ettem a kedvenc búzacsírás péksütimből egyet, ami ilyen szárított is volt, úgyhogy jó, ez már kissé lisztes volt, meg magvas meg minden, de hát nem sok amúgy. 
Meg sokat edzettem és fogok még továbbra is a jövőben, vagyis viszonylag, annyira azért nem, de mégis. Meg most ez tényleg csak ilyen két hét és na.  De sikerült kibírnom és tök örülök most ^^ 

Amúgy 1-2 kg-ot fogytam kb, de hát ha most újra eszek majd, bár annyira azért nem tervezem, szerintem majd ha kívánom, de előtte is csak valami magvasat ettem reggel 1x, meg ilyesmi, úgyhogy az se nagyon izé, szóval mindegy. Hátha nem hízok majd el nagyon. 

Azért kicsit fittebbnek is érzem magam, meg tényleg jó a magas energiatartalmú dolgok fogyasztása, meg egészségeske, mert fincsik, meg minden ^^ De amúgy én mindig is annak a híve voltam és továbbá is így lesz, hogy egy ember azért ehet "bármit", csak mértékkel. Most egy sor csokitól senki nem fog meghalni vagy ha néha többet eszik ebédre vagy ilyesmik. Csak mondjuk ne este 10-kor egy tábla csokit. Szóval na ^^ de nekem mindig is ezek volta hatásosabbak :) Mondjuk az már durva volt, amikor max 500 kcalt ettem, hát 50 nap után még jó hogy fogytam, pedig ugye alapból nehezen fogyok. De az már nagyon gáz volt a végén -.- Soha többé nem akarok olyat se. Meg olyan se lesz, mint egyszer, hogy 1 hétig csak vizet ittam...Csoda néha, hogy élek még. 

Biztos lesz még 1-2 dolog az evéssel kapcsolatban, meg sajnos tuti, hogy összefog függni egy-két hangulat ingadozással, de tényleg egyre jobban vagyok, normálisan próbálok enni, egészségesen és tényleg egyszerűen csak normálisan és reálisabban nézni a dolgokat :) persze, hogy vannak néha kiakadások - meg egy két dolog, de mindig is lesznek, az élet más területein is, nyilván. 

Meg nyilván örülnék, ha pár kg-gal kevesebb lehetnék és jobban néznék ki, főleg  a lábak...de annyira utálhat a testem már, hogy már csak azért sem onnan fogyok és nem arányosan,a honnan szeretnék -.- Ez az 1-2 kg se teljesen onnan jött le,a honnan kellett volna, úgyhogy ez most csak ilyen félig jó fogyásos dolog sajnos. 

Nem tudom mi lesz majd még, mert fogalmam sincs, de igyekszem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése